despois de modificar os criterios e contidos xa apararecen abaixo modificados os obxectivos
Ola, os obxectivos só aparecen modificados se os modificaches ti, non por modificar os criterios ou contidos.
Eso si cando modificas os obxectivos nun bloque xa valen para todos os bloques, porque son os mesmos.
Respecto á AC LOMCE (eu son orientadora) é dunha nena que está en 3º pero ten un nivel de Infantil debido ás súas casuísticas polo que a AC teño que facerlla no currículo de 6º de Ed. Infantil.
Como ben sabes as ACS fanse a partir do currículum deferencia, vamos que tes que partir do de terceiro, e non facelo a partir do de infantil, por iso non pode facerse na aplicación. Outra cousa é que ao adaptar o de referencia poidas copiar aspectos dos de infantil, pero terías que facelo desde primaria en 3º, na aplicación.
> despois de modificar os criterios e contidos xa apararecen abaixo modificados os obxectivos
Ola, os obxectivos só aparecen modificados se os modificaches ti, non por modificar os criterios ou contidos.
Eso si cando modificas os obxectivos nun bloque xa valen para todos os bloques, porque son os mesmos.
> Respecto á AC LOMCE (eu son orientadora) é dunha nena que está en 3º pero ten un nivel de Infantil debido ás súas casuísticas polo que a AC teño que facerlla no currículo de 6º de Ed. Infantil.
Como ben sabes as ACS fanse a partir do currículum deferencia, vamos que tes que partir do de terceiro, e non facelo a partir do de infantil, por iso non pode facerse na aplicación. Outra cousa é que ao adaptar o de referencia poidas copiar aspectos dos de infantil, pero terías que facelo desde primaria en 3º, na aplicación.