Foro de axuda das aplicacións e web
ACS de Relixión Católica
CEE

Bo día
preciso facer varias ACS ao alumnado dun CEE pero non atopo como seleccionar o curriculo de relixión. Non figura esta materia. Como teño que facer.
Grazas

Bo día preciso facer varias ACS ao alumnado dun CEE pero non atopo como seleccionar o curriculo de relixión. Non figura esta materia. Como teño que facer. Grazas

6545f20aca443

o curso pasado si era posible

![6545f20aca443](serve/attachment&path=6545f20aca443) o curso pasado si era posible

Boas

Na aplicación só aparece incialmente el currículum que introucín eu en infantil e primaria (o publicado no DOG) e o que foron introducindo os usuarios en secundaria e bacharelato.

No cado de Relixión Católica de infantil e primaria, así como do resto de relixións, deberá ser introducido por algún usuario/a que esta interesado/a e quedaría xa para ser usado por parte de todo el mundo.

Se estás interesada en introducir o currículum avísame para darche os permisos oportunos, o procedimiento sería o que se indica neste manual, para que te fagas unha idea.

https://www.recursoseducativos.net/Help-Desk/article/anexo-i-xestion-do-curriculo-lomloe-introducir-e-editar-areas-eou-ambitos#menu

En todo caso, as adaptaciones curriculares, ata onde sei, teñen que facerse en PROENS a partir deste curso, partindo da programación de nivel que teñas feita alí para esa área, en prográmame podes facer un borrador de traballo que terías que pasar posteriormente a PROENS, salvo que desde inspección vos dixeran outra cousa smile

Saúdos
Óscar

Boas Na aplicación só aparece incialmente el currículum que introucín eu en infantil e primaria (o publicado no DOG) e o que foron introducindo os usuarios en secundaria e bacharelato. No cado de Relixión Católica de infantil e primaria, así como do resto de relixións, deberá ser introducido por algún usuario/a que esta interesado/a e quedaría xa para ser usado por parte de todo el mundo. Se estás interesada en introducir o currículum avísame para darche os permisos oportunos, o procedimiento sería o que se indica neste manual, para que te fagas unha idea. https://www.recursoseducativos.net/Help-Desk/article/anexo-i-xestion-do-curriculo-lomloe-introducir-e-editar-areas-eou-ambitos#menu En todo caso, as adaptaciones curriculares, ata onde sei, teñen que facerse en PROENS a partir deste curso, partindo da programación de nivel que teñas feita alí para esa área, en prográmame podes facer un borrador de traballo que terías que pasar posteriormente a PROENS, salvo que desde inspección vos dixeran outra cousa :) Saúdos Óscar
12
2
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador