APLICACIÓN PROGRÁMAME-UDIS
LISTAS DE COTEXO

Bo día!! Teño unha dúbida... Quero cubrir as listas de cotexo do meu alumnado e non sei se hai posibilidade de facelo no programa? Sen ter que imprimir unha a unha cada lista para cada alumn@.
Moitas gracias!!
Por certo, fas un labor excelente!!

Bo día!! Teño unha dúbida... Quero cubrir as listas de cotexo do meu alumnado e non sei se hai posibilidade de facelo no programa? Sen ter que imprimir unha a unha cada lista para cada alumn@. Moitas gracias!! Por certo, fas un labor excelente!!

Ola e grazas polos comentarios

As listas de cotexo e control están pensadas para imprimilas e cubrilas a man.

Outra opción, para cubrilo on-line, é usar o caderno do docente no apartado de “alumnado e grupo”, engadindo a lista de control como unha proba e anotando en cada caso “o nivel ó que chega”.

5a227b6169a60.png

Ola e grazas polos comentarios As listas de cotexo e control están pensadas para imprimilas e cubrilas a man. Outra opción, para cubrilo on-line, é usar o caderno do docente no apartado de “alumnado e grupo”, engadindo a lista de control como unha proba e anotando en cada caso “o nivel ó que chega”. ![5a227b6169a60.png](serve/attachment&path=5a227b6169a60.png)

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

209
2
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador