AXUDA E SOPORTE
Creación de rúbricas

Bo día.
É a primeira vez que intento traballar con esta páxina e estou un pouco perdida. Quero xerar unhas rúbricas pero non atopo como facelo. Vin algúns videos pero non me axudan.

Grazas
Mariló

Bo día. É a primeira vez que intento traballar con esta páxina e estou un pouco perdida. Quero xerar unhas rúbricas pero non atopo como facelo. Vin algúns videos pero non me axudan. Grazas Mariló

Ola

As rúbricas só poden crearse dentro de UDIS, é dicir cando se planifica unha tarefa no apartado UDI e se escollen os estándares traballados en cada actividade, logo terás que decidir cales deles e como os avalías (no sub-apartado avaliación nas UDI), entre as opcións está escollelos como “rúbrica” de xeito que poderás facelas ahí.

Podes atopar información no manual de usuario “no apartado UDIS” así como nos vídeo-titorias no apartado UDIS.

Ola As rúbricas só poden crearse dentro de UDIS, é dicir cando se planifica unha tarefa no apartado UDI e se escollen os estándares traballados en cada actividade, logo terás que decidir cales deles e como os avalías (no sub-apartado avaliación nas UDI), entre as opcións está escollelos como “rúbrica” de xeito que poderás facelas ahí. Podes atopar información no manual de usuario “no apartado UDIS” así como nos vídeo-titorias no apartado UDIS.

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

125
1
3
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador