APLICACIÓN PROGRÁMAME-UDIS
Especificar a materia no diario de clase

No diario de clase estaría ben que poidésemos especificar o grupo clase ao que pertence a actividade á hora de elixir ou crear as nosas UDIs.

O que fun capaz de facer foi crear na plantilla o horario escolar, pero aparece como un elemento alleo á propia actividade e exercicio que continúa.

Grazas e noraboa polas melloras introducidas.

No diario de clase estaría ben que poidésemos especificar o grupo clase ao que pertence a actividade á hora de elixir ou crear as nosas UDIs. O que fun capaz de facer foi crear na plantilla o horario escolar, pero aparece como un elemento alleo á propia actividade e exercicio que continúa. Grazas e noraboa polas melloras introducidas.

Ola grazas pola proposta

Poderías contarme, paso a paso, como imaxinas que podería ser o proceso de elixir o grupo para cada actividade (entendo que dos grupos creados)

Por outra banda como cres que debería amosarse en cada actividade no documento xerado (na app non hai problema de espazo para incluílo)

Unha forma de facer o que dis, co que existe agora mesmo, sería para cada actividade do diario de clase (xa sexa creada ou traida desde unha UDI) editar o campo exercicio e alí engadir o grupo que se quere, ou calquera outra cousa... ou mesmo sinalar os que decidas para cada grupo dunha cor diferentes.

A proposta que fas, por eso che pregunto como o imaxinas, implicaría ter creados os grupos na aplicación para poder escollelos en cada actividade nun despregable, co cal non sei se sería máis rápido escribilo en cada unha delas...

O dito, comentáme como o imaxinas, para que me faga unha idea non vaia a ser que o estea “imaxinando” mal eu jeje

Ola grazas pola proposta Poderías contarme, paso a paso, como imaxinas que podería ser o proceso de elixir o grupo para cada actividade (entendo que dos grupos creados) Por outra banda como cres que debería amosarse en cada actividade no documento xerado (na app non hai problema de espazo para incluílo) Unha forma de facer o que dis, co que existe agora mesmo, sería para cada actividade do diario de clase (xa sexa creada ou traida desde unha UDI) editar o campo exercicio e alí engadir o grupo que se quere, ou calquera outra cousa... ou mesmo sinalar os que decidas para cada grupo dunha cor diferentes. A proposta que fas, por eso che pregunto como o imaxinas, implicaría ter creados os grupos na aplicación para poder escollelos en cada actividade nun despregable, co cal non sei se sería máis rápido escribilo en cada unha delas... O dito, comentáme como o imaxinas, para que me faga unha idea non vaia a ser que o estea “imaxinando” mal eu jeje

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

34
1
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador