XESTIÓN DO CURRÍCULUM
Historia da Música e da Danza

Ola, ao igual que nos pasados cursos, estou facendo a programación a través desta aplicación. Nesta ocasión quería facer a materia de Historia da Música e da Danza para 2º de Bacharelato pero non atopo esta materia. No pasado curso introducín nesta aplicación os estándares de Linguaxe e Práctica Musical para 1º de Bacharelato e a miña pregunta é se teño que proceder do mesmo xeito???
Aproveito para darche as grazas por esta increíble ferramenta que nos brindas ao traballo docente e que tantas horas de burocracia nos alivias!!!

Ola, ao igual que nos pasados cursos, estou facendo a programación a través desta aplicación. Nesta ocasión quería facer a materia de Historia da Música e da Danza para 2º de Bacharelato pero non atopo esta materia. No pasado curso introducín nesta aplicación os estándares de Linguaxe e Práctica Musical para 1º de Bacharelato e a miña pregunta é se teño que proceder do mesmo xeito??? Aproveito para darche as grazas por esta increíble ferramenta que nos brindas ao traballo docente e que tantas horas de burocracia nos alivias!!!
editado Sep 19 ás 8:30 pm

Ola Moises

Grazas polos comentarios.

Acabo de darche acceso para engadir a materia de HMD, como ben dis tes que facer como o curso pasado, en canto entres en xestión de currículum verás agora que aparece unha a nova materia.

Engadín un criterio de avaliación e xa os bloques de contidos.... agora é todo teu smile

Lemba que existe un manual para a introdución do currículum que está entre os manuais da aplicación, (accesible na parte inferior de tódalas páxinas da aplicación.)

Grazas por colaborar e para calquera dúbida xa sabes onde atoparme

Ola Moises Grazas polos comentarios. Acabo de darche acceso para engadir a materia de HMD, como ben dis tes que facer como o curso pasado, en canto entres en xestión de currículum verás agora que aparece unha a nova materia. Engadín un criterio de avaliación e xa os bloques de contidos.... agora é todo teu (wasntme) Lemba que existe un manual para a introdución do currículum que está entre os manuais da aplicación, (accesible na parte inferior de tódalas páxinas da aplicación.) Grazas por colaborar e para calquera dúbida xa sabes onde atoparme

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

31
1
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador