AXUDA E SOPORTE
Problemas o descargar perfil de área

Intento descargar o perfil de área de cuarto de lengua castellana, selecciono todo ben pero logo descárgame o de primeiro. É na miña carpeta concreción curricular CEIP PLURLINGÜE TIRÁN- Gracias

Intento descargar o perfil de área de cuarto de lengua castellana, selecciono todo ben pero logo descárgame o de primeiro. É na miña carpeta concreción curricular CEIP PLURLINGÜE TIRÁN- Gracias

Ola

Acabo de entrar co teu usuario, no cartafol que me indicas e o perfil de área descárgase sen problema

5bb0b4b8c2116.png

Asegúrate de que estás no cartafol e que escolles o nivel no despregable. Probei con tódalas opcións posible e sempre o xera ben.
5bb0b4f0b4299.png

Se o erro persiste:

• proba con outro navegador a ver se se repite
  • dime con que navegador che sucede.
  • dime os pasos que fas, un a un, ata xeralo, para tentar reproducir o erro.
Ola Acabo de entrar co teu usuario, no cartafol que me indicas e o perfil de área descárgase sen problema ![5bb0b4b8c2116.png](serve/attachment&path=5bb0b4b8c2116.png) Asegúrate de que estás no cartafol e que escolles o nivel no despregable. Probei con tódalas opcións posible e sempre o xera ben. ![5bb0b4f0b4299.png](serve/attachment&path=5bb0b4f0b4299.png) Se o erro persiste: - proba con outro navegador a ver se se repite - dime con que navegador che sucede. - dime os pasos que fas, un a un, ata xeralo, para tentar reproducir o erro.

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

39
1
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador