SUXESTIÓNS E IDEAS
Xerar estrutura de udis

Sería interesante poder xerar directamente a estrutura dunha udi na mesma lapela de "estrutura" mediante un cómodo enlace como o que aparece a esquerda na lapela de LISTA UDIS (DESCARGAR ESQUEMA BORRADOR DA TAREFA).
Ás veces resultaría máis operativo que ter que xerar toda a udi para ver os esquemas, é moito máis sinxelo á hora de realizar a impresión.

Gracias polo teu traballo, atención e un saúdo.
Esperanza.

Sería interesante poder xerar directamente a estrutura dunha udi na mesma lapela de "estrutura" mediante un cómodo enlace como o que aparece a esquerda na lapela de LISTA UDIS (DESCARGAR ESQUEMA BORRADOR DA TAREFA). Ás veces resultaría máis operativo que ter que xerar toda a udi para ver os esquemas, é moito máis sinxelo á hora de realizar a impresión. Gracias polo teu traballo, atención e un saúdo. Esperanza.

Ola

Xa está previsto que se poida xerar só a estructura (o mapa que aparece agora mesmo dentro da UDI), pero a opción aparecerá baixo a lapela “xerar” para centralizar a xeración de documentos no mesmo lugar.

En canto estea dispoñible avísoo aquí smile

Ola Xa está previsto que se poida xerar só a estructura (o mapa que aparece agora mesmo dentro da UDI), pero a opción aparecerá baixo a lapela “xerar” para centralizar a xeración de documentos no mesmo lugar. En canto estea dispoñible avísoo aquí ;)

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

Listo... xa aparece en “xerar” debaixo dos botóns de sempre para xerar a UDI opción de xerar só a estrutura (o mapa de relacións)

5bbbaab8bea8e.png

Listo... xa aparece en “xerar” debaixo dos botóns de sempre para xerar a UDI opción de xerar só a estrutura (o mapa de relacións) ![5bbbaab8bea8e.png](serve/attachment&path=5bbbaab8bea8e.png)

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

Mil gracias!!!, que rápido.
smile
Será fantástico ter as estruturas impresas, son mestra de Ed. Artística en toda a primaria e infantil e imparto outras dúas materias en primaria, creo que agora nun vistazo xa me centro no que teño que facer a golpe de timbre e cambio de aula.

Graciñas por comparitr o teu traballo e facilitarnos tanto o noso.

Un cordial saúdo.
Esperanza.

Mil gracias!!!, que rápido. ;) Será fantástico ter as estruturas impresas, son mestra de Ed. Artística en toda a primaria e infantil e imparto outras dúas materias en primaria, creo que agora nun vistazo xa me centro no que teño que facer a golpe de timbre e cambio de aula. Graciñas por comparitr o teu traballo e facilitarnos tanto o noso. Un cordial saúdo. Esperanza.

Xenial 😉

Eu desde sempre imprimía a folla do esquema da UDI para tela á vista na aula, aínda que de feito como uso o diairo de aula desde a APP, e alí xa o teño ó final só o miro para ver o que me falta da tarefa 😂

Saúdos
Óscar

Xenial

42
4
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador