APLICACIÓN PROGRÁMAME-UDIS
Agradecemento

Boas. Eu estou a usar Programame por primeira vez. Son de secundaria e non quero deixar pasar un día máis sen darche as gracias. O teu labor é ENCOMIABLE, e a xenerosidade coa que o compartes é, para un xefe de departamento que ten que refacer unha programación enteira.... EMOCIONANTE!
Xa aproveito para facer unha pregunta (só atopei unha referencia pero non me serviu), como importar tamén un arquivo de fotos do alumnado?
Insisto, o meu agradecemento eterno.

Boas. Eu estou a usar Programame por primeira vez. Son de secundaria e non quero deixar pasar un día máis sen darche as gracias. O teu labor é ENCOMIABLE, e a xenerosidade coa que o compartes é, para un xefe de departamento que ten que refacer unha programación enteira.... EMOCIONANTE! Xa aproveito para facer unha pregunta (só atopei unha referencia pero non me serviu), como importar tamén un arquivo de fotos do alumnado? Insisto, o meu agradecemento eterno.

Ola Damian

Moitas grazas polos comentarios, alégrame que sexa de utilidade para alguén máis que para min 😉.

O que preguntas sobre importar as fotos do alumnado, non está previsto, porque de feito non fai falla posto que se tes un grupo de alumnos/as coas fotos metidas, e o exportas coa opción correspondente tamén se “manteñen a fotos de cada neno/a”.

Ola Damian Moitas grazas polos comentarios, alégrame que sexa de utilidade para alguén máis que para min

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

68
1
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador