AXUDA E SOPORTE
Problema con Cualificar areas

Boas Óscar,
cando entro en cualificar areas para un grupo non me aparecen na ventá os instrumentos para poder poñer unha nota a cada alumno. Non sei cal é o problema. Penso que fixen todo ben, igual que ano pasado, pero non me vai. (Teño na programación postos os estándares agrupados por instrumento, o peso de cada instrumento e no caderno do alumno aparecen ben todos, pero aí non).
Se podes mirar que pasa, agradézocho. Programacións da ESO, no cartafol desde curso.

Boas Óscar, cando entro en cualificar areas para un grupo non me aparecen na ventá os instrumentos para poder poñer unha nota a cada alumno. Non sei cal é o problema. Penso que fixen todo ben, igual que ano pasado, pero non me vai. (Teño na programación postos os estándares agrupados por instrumento, o peso de cada instrumento e no caderno do alumno aparecen ben todos, pero aí non). Se podes mirar que pasa, agradézocho. Programacións da ESO, no cartafol desde curso.

Ola...

En que cartafol, materia e nivel che sucede?

Na carpeta “faro 18-19” en FQ de 3º, onde si están agrupados por instrumento cando te vas a cualificar aparecen correctamente. Estás escollendo o cartafol que é así como o nivel e a materia?

5bce1c86dd756.png

Ola... En que cartafol, materia e nivel che sucede? Na carpeta “faro 18-19” en FQ de 3º, onde si están agrupados por instrumento cando te vas a cualificar aparecen correctamente. Estás escollendo o cartafol que é así como o nivel e a materia? ![5bce1c86dd756.png](serve/attachment&path=5bce1c86dd756.png)

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

editado Oct 22 ás 7:53 pm

Boas, acabo de abrir a aplicación despois de contestar ao correo e acabo de ver a túa captura de pantalla. Probei agora mesmo e a min segue sen aparecerme...

Boas, acabo de abrir a aplicación despois de contestar ao correo e acabo de ver a túa captura de pantalla. Probei agora mesmo e a min segue sen aparecerme...

Ola

Podes pasarme unha captura onde se vexa o nome do cartafol, a área e o nivel onde che falla?

Entendo que entras con este usuario, foi co que entrei para probar e facer a captura

Ola Podes pasarme unha captura onde se vexa o nome do cartafol, a área e o nivel onde che falla? Entendo que entras con este usuario, foi co que entrei para probar e facer a captura

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

Ola outra vez,
acabo de entrar noutro ordenador no centro e aquí, agora, si que me vai. Onte tampouco me deixaba, volverei tentalo no da casa.

Moitas grazas!!

Ola outra vez, acabo de entrar noutro ordenador no centro e aquí, agora, si que me vai. Onte tampouco me deixaba, volverei tentalo no da casa. Moitas grazas!!

Estas segura de que tiñas escollida a carpeta correcta? É moi fácil dar por sentado que está elexida, pero pode estar outra marcada ó entrar (garda por defecto a última na que se estivo no navegador)

Cando volte a sucederte comproba que nome aparece na parte superior dereita “traballando en..”, e se non aparecen aínda estando o nome do cartafol alí faime unha captura onde se vexa ese nome e o resto da páxina onde non cargan.

Estas segura de que tiñas escollida a carpeta correcta? É moi fácil dar por sentado que está elexida, pero pode estar outra marcada ó entrar (garda por defecto a última na que se estivo no navegador) Cando volte a sucederte comproba que nome aparece na parte superior dereita “traballando en..”, e se non aparecen aínda estando o nome do cartafol alí faime unha captura onde se vexa ese nome e o resto da páxina onde non cargan.

Ola,

si, o comprobei varias veces antes de decidir preguntarte. O cartafol é o único co que estou traballando. Ten que ser do ordenador porque segue pasándome... Pero non te preocupes que nos demais xa podo.

Moitas grazas!!

Ola, si, o comprobei varias veces antes de decidir preguntarte. O cartafol é o único co que estou traballando. Ten que ser do ordenador porque segue pasándome... Pero non te preocupes que nos demais xa podo. Moitas grazas!!

69
7
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador