XESTIÓN DO CURRÍCULUM
bloques de contido [solucionado]

Estamos a utilizar moito a opción que ten esta ferramenta para a elaboración das acs. Resúltamos moi útil pero atopámonos que non aparecen os elementos curriculares clasificados con arreglo aos bloques de contidos. Dito doutra maneira, aparecen todos seguidos (criterios, contidos e estándares) sen estar organizados por bloques de contidos.

Estamos a utilizar moito a opción que ten esta ferramenta para a elaboración das acs. Resúltamos moi útil pero atopámonos que non aparecen os elementos curriculares clasificados con arreglo aos bloques de contidos. Dito doutra maneira, aparecen todos seguidos (criterios, contidos e estándares) sen estar organizados por bloques de contidos.
editado Nov 8 ás 8:10 pm

Ola

Nas ACS si que aparecen os bloques de contidos na lista de estándares, logo dentro de cada estándar aparecen, se se opta por esa opción, os seus contidos e o criterios asociados polo que serían os mesmos bloques de contidos.

5be20968b0a38.png

Se te refires ó documento xerado no modelo de estándares si aparecen
5be209e216634.png

E no modelo completo tamén
5be20a06c99b2.png

En canto ós bloques de contidos ten en conta que se ben primaria están todos metidos posto que fun eu quen metiu o currículum, na ESO e Bacharelato foron compañeiros/as doutros centros os que o fixeron, polo que nalgúns casos non están metidos.

De ser ese o caso, non habería problema en darche acceso para asociar os bloques de contidos os estándares, nas materias que precises, e xa quedaría feito para o resto de usuarios. smile

Ola Nas ACS si que aparecen os bloques de contidos na lista de estándares, logo dentro de cada estándar aparecen, se se opta por esa opción, os seus contidos e o criterios asociados polo que serían os mesmos bloques de contidos. ![5be20968b0a38.png](serve/attachment&path=5be20968b0a38.png) Se te refires ó documento xerado no modelo de estándares si aparecen ![5be209e216634.png](serve/attachment&path=5be209e216634.png) E no modelo completo tamén ![5be20a06c99b2.png](serve/attachment&path=5be20a06c99b2.png) En canto ós bloques de contidos ten en conta que se ben primaria están todos metidos posto que fun eu quen metiu o currículum, na ESO e Bacharelato foron compañeiros/as doutros centros os que o fixeron, polo que nalgúns casos non están metidos. De ser ese o caso, non habería problema en darche acceso para asociar os bloques de contidos os estándares, nas materias que precises, e xa quedaría feito para o resto de usuarios. ]:)

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

Pois logo é eso, en Secundaria non están metidos, como ben dices ti. Se me das o acceso podo ir facendo algo pouco a pouco, polo menos no currículum de 1° de ESO.

Graciñas Lourdes

Pois logo é eso, en Secundaria non están metidos, como ben dices ti. Se me das o acceso podo ir facendo algo pouco a pouco, polo menos no currículum de 1° de ESO. Graciñas Lourdes

Perfecto

Tes que dicirme en que meterias/áreas queres traballar posto que teño que darche acceso de forma individual para cada unha delas (terás acceso para os catro niveis da ESO se os tivesen). Se me indicas a sigla da área que aparece no programa afórrasme ir buscádoa para engadila smile

Mentras aquí tes o manual que explica como xestionar o currículum, para os autorizados como será no teu caso cando me digas en que materias. (o que che interesa é a parte que fala de “xestionar os bloques de contido” que en resumo, como verás, será primeiro crear os bloques e logo ir escollendo criterio a criterio a que bloque pertence, vamos moito traballo no da jeje)

https://www.recursoseducativos.net/software/online/programame_udis/manuais/manuais.php
(no anexo 4)

Quedo á espera

Perfecto Tes que dicirme en que meterias/áreas queres traballar posto que teño que darche acceso de forma individual para cada unha delas (terás acceso para os catro niveis da ESO se os tivesen). Se me indicas a sigla da área que aparece no programa afórrasme ir buscádoa para engadila :P Mentras aquí tes o manual que explica como xestionar o currículum, para os autorizados como será no teu caso cando me digas en que materias. (o que che interesa é a parte que fala de “xestionar os bloques de contido” que en resumo, como verás, será primeiro crear os bloques e logo ir escollendo criterio a criterio a que bloque pertence, vamos moito traballo no da jeje) https://www.recursoseducativos.net/software/online/programame_udis/manuais/manuais.php (no anexo 4) Quedo á espera

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

Coméntoo aqui para agradecer que meteses os bloques de contidos de varias materias da ESO.

Aproveito para recordar que se alguén quere engadir os bloques de contido nalgunha materia que aínda non os teña, ou ben introducir algunha área que falte de ESO e bacharelato pode solicitarmo por correo smile

Coméntoo aqui para agradecer que meteses os bloques de contidos de varias materias da ESO. Aproveito para recordar que se alguén quere engadir os bloques de contido nalgunha materia que aínda non os teña, ou ben introducir algunha área que falte de ESO e bacharelato pode solicitarmo por correo ;)

Eu tamén opino coma Óscar, animo aos profes a meter os bloques de contido nas distintas materias de Secundaria. É moi doado de facer e non leva moito tempo se repartimos o traballo. Xa está feito para as seguintes áreas e cursos:

BX 1º ESO
XH 1º ESO
EPVA 1º ESO
PLE 1º ESO
MA 1º ESO e 2º ESO
LCL 1º ESO
LG 1º ESO

Eu tamén opino coma Óscar, animo aos profes a meter os bloques de contido nas distintas materias de Secundaria. É moi doado de facer e non leva moito tempo se repartimos o traballo. Xa está feito para as seguintes áreas e cursos: BX 1º ESO XH 1º ESO EPVA 1º ESO PLE 1º ESO MA 1º ESO e 2º ESO LCL 1º ESO LG 1º ESO
editado Nov 8 ás 8:52 pm

34
5
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador