AXUDA E SOPORTE
Programación para adultos

Ola, Óscar, son Montejano. Falei contigo a principio de curso sobre se poderiamos traballar desde aquí a programación para adultos nos niveis básicos e secundaria. A programación segue os mesmos requirimentos que as ordinarias. Temos os estándares. Como temos que facer para envorcalos na aplicación?

Ola, Óscar, son Montejano. Falei contigo a principio de curso sobre se poderiamos traballar desde aquí a programación para adultos nos niveis básicos e secundaria. A programación segue os mesmos requirimentos que as ordinarias. Temos os estándares. Como temos que facer para envorcalos na aplicación?

Ola

O voso currículum ten esta estrutura:

obxectivos - contidos - criterio - estándares

En caso de que sexa así si sería posible engadir ditos currículums para esas etapas, sempre e cando teña a mesma estrutura que no resto das etapas, posto que para introducir o currículum ten que haber un criterio de avaliación ó que asociar os estándares, contidos e obxectivos.

Por outra banda tería que saber cantos niveis hai, posto que ten que asociarse tamén a un número de niveis por etapa, dando por sentado que haberá diferentes áreas/materias en cada etapa.

Se me confirmas que o currículum segue a estrutura (se non me expliquei ben con que me pases unha ligazón onde poder velo xa me serviría para ver), e me das os outros datos que comentaba, poderá poñerme a engadir “adultos” como unha nova etapa na aplicación, xa que é necesario facer algunhas cambios internos antes de que puidésedes engadir o currículum de da etapa.

Ola O voso currículum ten esta estrutura: obxectivos - contidos - criterio - estándares En caso de que sexa así si sería posible engadir ditos currículums para esas etapas, sempre e cando teña a mesma estrutura que no resto das etapas, posto que para introducir o currículum ten que haber un criterio de avaliación ó que asociar os estándares, contidos e obxectivos. Por outra banda tería que saber cantos niveis hai, posto que ten que asociarse tamén a un número de niveis por etapa, dando por sentado que haberá diferentes áreas/materias en cada etapa. Se me confirmas que o currículum segue a estrutura (se non me expliquei ben con que me pases unha ligazón onde poder velo xa me serviría para ver), e me das os outros datos que comentaba, poderá poñerme a engadir “adultos” como unha nova etapa na aplicación, xa que é necesario facer algunhas cambios internos antes de que puidésedes engadir o currículum de da etapa.

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

18
1
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador