AXUDA E SOPORTE
FACER ACS NA ETAPA DE EDUCACIÓN INFANTIL

Hola, preciso facer unha ACS para uns nenos/as de 6º de EI que van a flexibilizar e dinme que temos que facer unha proposta de ACS para este alumnado.
Entrei en INFANTIL pero non sei como xerar unha ACS nesta etapa educativa.
Un saludo, Yolanda

Hola, preciso facer unha ACS para uns nenos/as de 6º de EI que van a flexibilizar e dinme que temos que facer unha proposta de ACS para este alumnado. Entrei en INFANTIL pero non sei como xerar unha ACS nesta etapa educativa. Un saludo, Yolanda
editado Apr 4 ás 7:29 pm

Ola

Todo o apartado de “programación e currículum”, incluído o apartado de ACS, non son de aplicación para educación infantil, tal como se indica no aviso da parte inferior.

5ca64d53e5518.png

A razón é que en Educación Infantil o noso currículum ten unha estructura diferente debido ás características propias da etapa, entre elas que non é obligatoria.

Por outra banda o noso currículum (en EI) non ten concretados os criterios de avaliación en estándares, senón que cada centro ten que elaborar a súa concreción curricular. Na aplicación aparecen as concrecións de algúns centros (é por defecto a que elaboramos no meu CEIP Pedro Antonio Cerviño, que é o que se ve cando se entra na etapa de infantil se non se escolle ningún centro dos dispoñibles.

En canto ó tema das ACS, alomenos tal como se entenden en primaria non existen en Educación Infantil, senón que como comentas existen propostas de flexiblización que conteñen unha parte curricular, pero non soe denominarse Adaptacións curriculares.

O que permite facer a aplicación, só para primaria, secundaria... , e face ACS adaptando estándares ou tamén os contidos e criterios.

En Educación Infantil no sei se tería moito sentido adaptar o currículum deste xeito, tendo en conta que é unha etapa non obligatoria polo que o noso currículum non é “obligatorio no seu cumprimento”.
Por outra banda, aínda que se quixera facer usando o mesmo esquema que en primaria, que fai a aplicación, tería que facer sobre os indicadores de cada centro (se o fixeras agora mesmo na aplicación faríala sobre a concreción curricular do meu centro).

No único caso en que tiven que facer unha proposta de flexibilización, na parte que ten que ver co currículum, o que fixemos foi indicar unha serie de indicadores, a partir de cada criterio de avaliación que se ían priorizar.

En todo caso o mellor é que preguntes ó orientador/a sobre como deber ser esa parte curricular, e sobre todo á inspección sobre como agarda que sexa.

Ola Todo o apartado de “programación e currículum”, incluído o apartado de ACS, non son de aplicación para educación infantil, tal como se indica no aviso da parte inferior. ![5ca64d53e5518.png](serve/attachment&path=5ca64d53e5518.png) A razón é que en Educación Infantil o noso currículum ten unha estructura diferente debido ás características propias da etapa, entre elas que non é obligatoria. Por outra banda o noso currículum (en EI) non ten concretados os criterios de avaliación en estándares, senón que cada centro ten que elaborar a súa concreción curricular. Na aplicación aparecen as concrecións de algúns centros (é por defecto a que elaboramos no meu CEIP Pedro Antonio Cerviño, que é o que se ve cando se entra na etapa de infantil se non se escolle ningún centro dos dispoñibles. En canto ó tema das ACS, alomenos tal como se entenden en primaria non existen en Educación Infantil, senón que como comentas existen propostas de flexiblización que conteñen unha parte curricular, pero non soe denominarse Adaptacións curriculares. O que permite facer a aplicación, só para primaria, secundaria... , e face ACS adaptando estándares ou tamén os contidos e criterios. En Educación Infantil no sei se tería moito sentido adaptar o currículum deste xeito, tendo en conta que é unha etapa non obligatoria polo que o noso currículum non é “obligatorio no seu cumprimento”. Por outra banda, aínda que se quixera facer usando o mesmo esquema que en primaria, que fai a aplicación, tería que facer sobre os indicadores de cada centro (se o fixeras agora mesmo na aplicación faríala sobre a concreción curricular do meu centro). No único caso en que tiven que facer unha proposta de flexibilización, na parte que ten que ver co currículum, o que fixemos foi indicar unha serie de indicadores, a partir de cada criterio de avaliación que se ían priorizar. En todo caso o mellor é que preguntes ó orientador/a sobre como deber ser esa parte curricular, e sobre todo á inspección sobre como agarda que sexa.

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com


7
1
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador