NOVIDADES E ANUNCIOS
Novidades en prográmame e recursoseducativos.net do 13 de abril de 2019

Novidades nas últimas semanas:

  • Podes acceder a recursoseducativos.net empregando a APP oficial, premendo a opción correspondente e escaneando o código QR que aparece. Deste xeito non terás que introducir o teu usuario e o teu contrasinal. Lembra que a app “programame-udis” podes descargala en Google play e na App store.
    5cb1c16bda621.png

  • Podes xerar ACS cun modelo de táboa que se corresponde á estructura do currículo oficial, sinalando os diferentes cambios cun código de cores, tal como se está a pedir nalgúns centros. Este modelo únese ós dous xa existentes.
    5cb1c20588d46.png
    5cb1c1e79ded3.png

  • No apartado UDIS > SEGUIMENTO, xa podes realizar o seguimento de cada UDI para o grupo de alumnos/as, e non só a nivel individual como era posible ata o de agora. (Tamén dispoñible desde a APP)
    5cb1c30722125.png

  • No apartado UDIS > AVALIACIÓN: podes agregar estándares/indicadores ás listas de control indicada para outro estándar/indicador, do mesmo modo que se podía facer ata o de agora coas rúbricas. Dispoñible tamén opción de desagregalos.
    Aparecen tamén agora os estándares/indicadores agregados tanto a listas como a rúbricas, asociados dun modo visual para unha mellor identificación.
    5cb1c3b14415e.png

  • Mellorada a maquetación dalgúns elementos que se amosaban descuadrados, cando se accedía desde algúns navegadores baixo o sistema operativo Windows.

  • Actualizados algúns apartados do manual de usuario e certos vídeos para incorporar os cambios introducidos.

APP: versión 2.1.51
(revisa se a tes actualizada en Google play ou na App Store)

  • No diario de clase podes engadir, editar, mover e aprazar tamén sesións “marcadas como sen clase”.
  • Permite usala para acceder á web escaneando o código QR, tal como se sinalou no punto correspondente.
  • Engadido botón flotante para ler códigos QR, na parte inferior dereita de toda a App.
  • Melloras na estabilidade e corrección de erros.
  • Podes facer o seguimento de UDIS por grupo, e non só por alumno/a, tal como se indicaba anteriormente. Neste caso a APP queda fixada automáticamente en modo horizontal, voltando ó modo vertical cando se sae do apartado.

Ten en conta que só recibirán este boletín por correo aquelas persoas que teñan marcada dita opción no no seu perfil de usuario .

Lembra que podes facerme chegar as túas suxerencias, dúbidas ou problemas a info@recursoseducativos.net ou ben no foro.

Consulta os boletíns enviados con anterioridade no foro na seguinte ligazón:
https://www.recursoseducativos.net/foro/index.php?u=/category/novidades-e-anuncios

Saúdos
Óscar Abilleira Muñiz
info@recursoseducativos.net
www.recursoseducativos.net | www.programame.gal | www.oscarabilleira.com

Novidades nas últimas semanas: - Podes **acceder a recursoseducativos.net** empregando a **APP** oficial, premendo a opción correspondente e escaneando o **código QR** que aparece. Deste xeito non terás que introducir o teu usuario e o teu contrasinal. Lembra que a app “programame-udis” podes descargala en Google play e na App store. ![5cb1c16bda621.png](serve/attachment&path=5cb1c16bda621.png) - Podes xerar **ACS cun modelo de táboa que se corresponde á estructura do currículo oficial**, sinalando os diferentes cambios cun código de cores, tal como se está a pedir nalgúns centros. Este modelo únese ós dous xa existentes. ![5cb1c20588d46.png](serve/attachment&path=5cb1c20588d46.png) ![5cb1c1e79ded3.png](serve/attachment&path=5cb1c1e79ded3.png) - No apartado** UDIS > SEGUIMENTO**, xa podes realizar o seguimento de cada UDI para o grupo de alumnos/as, e non só a nivel individual como era posible ata o de agora. (Tamén dispoñible desde a APP) ![5cb1c30722125.png](serve/attachment&path=5cb1c30722125.png) - No apartado **UDIS > AVALIACIÓN**: podes **agregar estándares/indicadores** ás listas de control indicada para outro estándar/indicador, do mesmo modo que se podía facer ata o de agora coas rúbricas. Dispoñible tamén opción de desagregalos. Aparecen tamén agora os estándares/indicadores agregados tanto a listas como a rúbricas, asociados dun modo visual para unha mellor identificación. ![5cb1c3b14415e.png](serve/attachment&path=5cb1c3b14415e.png) - Mellorada a maquetación dalgúns elementos que se amosaban descuadrados, cando se accedía desde algúns navegadores baixo o sistema operativo Windows. - Actualizados algúns apartados do manual de usuario e certos vídeos para incorporar os cambios introducidos. **APP: versión 2.1.51** (revisa se a tes actualizada en Google play ou na App Store) - No diario de clase podes engadir, editar, mover e aprazar tamén sesións “marcadas como sen clase”. - Permite usala para acceder á web escaneando o código QR, tal como se sinalou no punto correspondente. - Engadido botón flotante para ler códigos QR, na parte inferior dereita de toda a App. - Melloras na estabilidade e corrección de erros. - Podes facer o seguimento de UDIS por grupo, e non só por alumno/a, tal como se indicaba anteriormente. Neste caso a APP queda fixada automáticamente en modo horizontal, voltando ó modo vertical cando se sae do apartado. Ten en conta que só recibirán este boletín por correo aquelas persoas que teñan marcada dita opción no no seu perfil de usuario . Lembra que podes facerme chegar as túas suxerencias, dúbidas ou problemas a info@recursoseducativos.net ou ben no foro. Consulta os boletíns enviados con anterioridade no foro na seguinte ligazón: https://www.recursoseducativos.net/foro/index.php?u=/category/novidades-e-anuncios Saúdos Óscar Abilleira Muñiz info@recursoseducativos.net www.recursoseducativos.net | www.programame.gal | www.oscarabilleira.com

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

editado Apr 13 ás 2:54 pm

20
0
1
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador