AXUDA E SOPORTE
Peso dos instrumentos

Boas,
cando quero asignar o peso aos distintos instrumentos que teño elixidos non me aparecen todos ao abrir a lapela correspondente. Páseme no cartafol Faro 19/20, niveis de 2º e 3º ESO e materia fq. Se vou a cualificar area si que aparecen (con peso 0%), pero no caderno do docente tampouco saen.
Grazas

Boas, cando quero asignar o peso aos distintos instrumentos que teño elixidos non me aparecen todos ao abrir a lapela correspondente. Páseme no cartafol Faro 19/20, niveis de 2º e 3º ESO e materia fq. Se vou a cualificar area si que aparecen (con peso 0%), pero no caderno do docente tampouco saen. Grazas

Hola

En versións anteriores da aplicación había dúas formas de facela, a agrupada e a non agrupada, na primeira escollías os instrumentos nun despregable e non se asignaban pesos por instrumento.

Fai uns meses unificouse todo o sistema para que só se puidese facer agrupada, para evitar as confusións que había. Nese momento tentouse facer una “ migración automática” para convertir os modelos non agrupados antigos en agrupados.

No teu caso, se non me equivoco, tratase dun cartafol feito de modo non agrupado no seu momento, (con novo nome), pero no que non funcionou ben a migración automática, por eso a aplicación non “entende como están agrupados” e non aparece para poñer o peso. Esto foi avisado nun correo informativo e neste foro fai medio ano aproximadamente.

Existen dúas opcións no teu caso, voltar a crealas nun novo cartafol, que xa usará o novo sistema, ou arranxar o que tes.
No caso de 2º de FQ xa o fixen eu.

O proceso, que podes ver no seguinte vídeo, é o seguinte.

Entra en cada un dos estándares e verifica que estean marcados os instrumentos nos trimestres que correspondan, se non están marcados (como pasará moitas veces) tes que “marcalos” para que os “esqueza” e voltar a entrar e marcalos de novo para que os almacene de novo.

Como verás no vídeo é un proceso doado, pero que leva algún tempo, xa que hai que ir un por un. No teu caso só a de 3º de FQ, porque como comento o de 2º xa o arranxei eu deste xeito (levoume 5 minutos)

En FQ de 2º como está arranxado aparecerán todos os instrumentos para poñer a porcentaxe de peso

https://youtu.be/gpBxyPawI8o

No vídeo verás como o fago en tres estándares, e no terceiro deles, como xa estaba marcado non había que facer nada.

Saúdos e lamento as molestias
Óscar

Hola En versións anteriores da aplicación había dúas formas de facela, a agrupada e a non agrupada, na primeira escollías os instrumentos nun despregable e non se asignaban pesos por instrumento. Fai uns meses unificouse todo o sistema para que só se puidese facer agrupada, para evitar as confusións que había. Nese momento tentouse facer una “ migración automática” para convertir os modelos non agrupados antigos en agrupados. No teu caso, se non me equivoco, tratase dun cartafol feito de modo non agrupado no seu momento, (con novo nome), pero no que non funcionou ben a migración automática, por eso a aplicación non “entende como están agrupados” e non aparece para poñer o peso. Esto foi avisado nun correo informativo e neste foro fai medio ano aproximadamente. Existen dúas opcións no teu caso, voltar a crealas nun novo cartafol, que xa usará o novo sistema, ou arranxar o que tes. No caso de 2º de FQ xa o fixen eu. O proceso, que podes ver no seguinte vídeo, é o seguinte. Entra en cada un dos estándares e verifica que estean marcados os instrumentos nos trimestres que correspondan, se non están marcados (como pasará moitas veces) tes que “marcalos” para que os “esqueza” e voltar a entrar e marcalos de novo para que os almacene de novo. Como verás no vídeo é un proceso doado, pero que leva algún tempo, xa que hai que ir un por un. No teu caso só a de 3º de FQ, porque como comento o de 2º xa o arranxei eu deste xeito (levoume 5 minutos) En FQ de 2º como está arranxado aparecerán todos os instrumentos para poñer a porcentaxe de peso https://youtu.be/gpBxyPawI8o No vídeo verás como o fago en tres estándares, e no terceiro deles, como xa estaba marcado non había que facer nada. Saúdos e lamento as molestias Óscar

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

Bos días Óscar, perdoa as molestias ti e moitas grazas!!

Bos días Óscar, perdoa as molestias ti e moitas grazas!!

19
2
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador