XESTIÓN DO CURRÍCULUM
Descarga de ACS

Boas, estou intentando descargar a ACS dun identificador para primeira lingua extranxeira en 1º e 2º de ESO e dame erro. Pasame o mesmo en Educación Plástica e Visual para 2º de ESO, incluso desta área se me quero descargar só o currículo apareceme valeiro

Boas, estou intentando descargar a ACS dun identificador para primeira lingua extranxeira en 1º e 2º de ESO e dame erro. Pasame o mesmo en Educación Plástica e Visual para 2º de ESO, incluso desta área se me quero descargar só o currículo apareceme valeiro

Ola Patricia

Acabo de revisar o teu usuario e non aparece nada gardado na ACS do identificador que tes creado (o único) nin en PLE de 1º nin de 2º de ESO.... por eso cando o tentas xerar aparece en branco (pero non aparece ningún erro)

Que opcións escolles cando aparece este menú?, para tentar reproducir o que fas e ver se aparece o erro.
5d8a8ab3d0b91.png

En canto a Educación Plástica e Visual, na aplicación só está metido o currículum de 1º, 3º e 4º, pero non o de 2º.
Como as materias da ESO foron introducidas por docentes que as ían precisando e non se introduciu esa.

Acabo de comprobar en todo caso, que no currículum do portal educativo (edu.xunta.gal), non existe currículum desa materia para segundo de ESO. Non sei se é que non existe en 2º de ESO ou que non colgaron o currículum.
5d8a8a65161fc.png

Xa me contarás.

Ola Patricia Acabo de revisar o teu usuario e non aparece nada gardado na ACS do identificador que tes creado (o único) nin en PLE de 1º nin de 2º de ESO.... por eso cando o tentas xerar aparece en branco (pero non aparece ningún erro) Que opcións escolles cando aparece este menú?, para tentar reproducir o que fas e ver se aparece o erro. ![5d8a8ab3d0b91.png](serve/attachment&path=5d8a8ab3d0b91.png) En canto a Educación Plástica e Visual, na aplicación só está metido o currículum de 1º, 3º e 4º, pero non o de 2º. Como as materias da ESO foron introducidas por docentes que as ían precisando e non se introduciu esa. Acabo de comprobar en todo caso, que no currículum do portal educativo (edu.xunta.gal), non existe currículum desa materia para segundo de ESO. Non sei se é que non existe en 2º de ESO ou que non colgaron o currículum. ![5d8a8a65161fc.png](serve/attachment&path=5d8a8a65161fc.png) Xa me contarás.

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

editado Sep 24 ás 10:29 pm

Eu estou intentando descargar a táboa modelo para logo, facer as adaptacións sobre ela( que é o que nos piden que fagamos). Doutras materias non me dou error pero xusto nesas sí

Eu estou intentando descargar a táboa modelo para logo, facer as adaptacións sobre ela( que é o que nos piden que fagamos). Doutras materias non me dou error pero xusto nesas sí

Pode ser que non o subiran, moitas grazas de todas formas

Pode ser que non o subiran, moitas grazas de todas formas

Saúdos

Se non meteron esa materia é porque non existe, alomenos no portal educativo o currículum oficial para ela, para segundo de ESO. Dou por sentado que esa material si está en 2º.

En canto a xeralos en branco ten que deixar facelo sen dar ningún erro, pero saindo en branco, por eso se che comentaba que me digas que opcións marcas ou que pasos segues para reproducir o erro e ver si existe como tal, porque eu non son capaz de facer que me apareza ese erro.

Saúdos Se non meteron esa materia é porque non existe, alomenos no portal educativo o currículum oficial para ela, para segundo de ESO. Dou por sentado que esa material si está en 2º. En canto a xeralos en branco ten que deixar facelo sen dar ningún erro, pero saindo en branco, por eso se che comentaba que me digas que opcións marcas ou que pasos segues para reproducir o erro e ver si existe como tal, porque eu non son capaz de facer que me apareza ese erro.

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

23
4
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador