AXUDA E SOPORTE
NON É POSÍBEL ACCDER AO PROGRAMA DESDE A TABLET

Caro Óscar,

Antes de máis quería darlle os parabéns polo seu programa e animalo a continuar mellorando. Son profesor de Lingua Galega e Literatura na ESO e Bacharelato e despois de moito procurar, decanteime por utilizar "recursoseducativos.net" e, na verdade, estou moi contento.

Escribo porque aínda non conseguir accder á páxina desde a miña tablet. Probei de mil e unha maneiras e nada, quer a través da conexión wifi que teño na miña casa, quer desde a conexión do instituto. Outras páxinas e programas van perfectamente.

Cando introduzo no google "recursoseducativos.net" aparece o enderezo da páxina, mais, ao pinchar nel, demora moito a cargar e despois sae a mensaxe "Non é posíbel accder ao site. Recuroseducativos.net demorou demasiado tempo a responder"

Como desde o meu computador portátil e desde os computadorss do centro non teño problema para acceder, imaxino que é unha cuestión técnica. Poderíame axudar a solucionala?

Obrigado, parabéns de novo e moita forza con todo,

Xurxo

Caro Óscar, Antes de máis quería darlle os parabéns polo seu programa e animalo a continuar mellorando. Son profesor de Lingua Galega e Literatura na ESO e Bacharelato e despois de moito procurar, decanteime por utilizar "recursoseducativos.net" e, na verdade, estou moi contento. Escribo porque aínda non conseguir accder á páxina desde a miña tablet. Probei de mil e unha maneiras e nada, quer a través da conexión wifi que teño na miña casa, quer desde a conexión do instituto. Outras páxinas e programas van perfectamente. Cando introduzo no google "recursoseducativos.net" aparece o enderezo da páxina, mais, ao pinchar nel, demora moito a cargar e despois sae a mensaxe "Non é posíbel accder ao site. Recuroseducativos.net demorou demasiado tempo a responder" Como desde o meu computador portátil e desde os computadorss do centro non teño problema para acceder, imaxino que é unha cuestión técnica. Poderíame axudar a solucionala? Obrigado, parabéns de novo e moita forza con todo, Xurxo

Ola tal como che comentaba por correo, verifica se sudede o mesmo desde outro navegador na tablet (por se quedou algún arquivo temporal gardado)

Podes acceder desde a tablet conectada a outra wifi diferente? Outros equipos na mesma wifi poden conectarse? Pode ser que estea bloqueada a IP.

Proba a entrar desde programame.gal.

Probaches a acceder usuando a app para android ou ios de “programame-udis”? Dache algún problema?

Quedo á espera

Ola tal como che comentaba por correo, verifica se sudede o mesmo desde outro navegador na tablet (por se quedou algún arquivo temporal gardado) Podes acceder desde a tablet conectada a outra wifi diferente? Outros equipos na mesma wifi poden conectarse? Pode ser que estea bloqueada a IP. Proba a entrar desde programame.gal. Probaches a acceder usuando a app para android ou ios de “programame-udis”? Dache algún problema? Quedo á espera

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

9
1
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador