APLICACIÓN PROGRÁMAME-UDIS
Caderno do docente

Boas, acabo de entrar no meu caderno do docente e desapareceu toda a información do primeiro trimestre que tiña:probas, fórmulas e notas. De algún grupo queda algo. Cartafol Faro 19/20. Non sei se avisáchedes algún cambio que me perdín... Grazas

Boas, acabo de entrar no meu caderno do docente e desapareceu toda a información do primeiro trimestre que tiña:probas, fórmulas e notas. De algún grupo queda algo. Cartafol Faro 19/20. Non sei se avisáchedes algún cambio que me perdín... Grazas

Ola

Non, non se fixo ningún cambio e os datos en todo caso teñen que manterse.
Borraches algún alumno/a e voltaches a crealo? Importaches algún arquivo CVS de alumnos/as sobre o que existe?
Cambiaches no cartafol os instrumentos agrupados? Nese caso as probas asociadas e ese instrumento non aparecerán posto que xa non existan.
Neses casos si se reemplazaría o que hai.

Ola Non, non se fixo ningún cambio e os datos en todo caso teñen que manterse. Borraches algún alumno/a e voltaches a crealo? Importaches algún arquivo CVS de alumnos/as sobre o que existe? Cambiaches no cartafol os instrumentos agrupados? Nese caso as probas asociadas e ese instrumento non aparecerán posto que xa non existan. Neses casos si se reemplazaría o que hai.

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

Posiblemente teña que ver con esto

https://www.recursoseducativos.net/foro/index.php?u=/topic/257/aviso-imporante-erro-detectado-e-solucionado-no-caderno-do-docente-coas-probas-dentro-de-instrumentos-agrupados-non-aparecen-agora

Posiblemente teña que ver con esto https://www.recursoseducativos.net/foro/index.php?u=/topic/257/aviso-imporante-erro-detectado-e-solucionado-no-caderno-do-docente-coas-probas-dentro-de-instrumentos-agrupados-non-aparecen-agora

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

15
2
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador