APLICACIÓN PROGRÁMAME-UDIS
Como subir os grupos de alumnado para todo un centro

Ola Óscar
Antes de nada felicitarte pola magnífica aplicación.
Teño unha dúbida que non sei si ten solución.
Acabo de subir todos os grupos de alumnos do meu colexio dentro do cartafol do centro. Eu os vexo perfectamente pero os meus compañeiros de centro no.
É posible compartir con eles estes grupos de alumnado ou teñen que subir eles eses grupos a partir dos arquivos .csv?
Grazas anticipadas

Saúdos

Ola Óscar Antes de nada felicitarte pola magnífica aplicación. Teño unha dúbida que non sei si ten solución. Acabo de subir todos os grupos de alumnos do meu colexio dentro do cartafol do centro. Eu os vexo perfectamente pero os meus compañeiros de centro no. É posible compartir con eles estes grupos de alumnado ou teñen que subir eles eses grupos a partir dos arquivos .csv? Grazas anticipadas Saúdos

Ola e grazas polos comentarios

Os grupos de alumnos non poden compartirse, de feito non están dentro de ningún cartafol (podes usar calquera cartafol con calquera grupo), por esa razón non poden velo.

O que si podes facer é “pasarlles”, como ben dis, os arquivos cvs que exportes da aplicación e eles terán que “importalos” no seu usuario, e terán unha copia do grupo (só os datos personais e imaxes, nada máis obviamente: nin cualifacacións, nin seguimento ....). No manual de usuario, e nos vídeos de axuda, ven explicado como facer todo isto.

Se o que buscades é compartir o mesmo grupo, a única solución sería crear un usuario común no que entredes todos, pero non sei se sería moi operativo e lóxico.

En todo caso, tal como pon no apartado correspondente, debedes ter en conta a lei de proteción de datos e o protocolo da Consellería ó respecto. Dou por sentado que o sabedes.smile

Ola e grazas polos comentarios Os grupos de alumnos non poden compartirse, de feito non están dentro de ningún cartafol (podes usar calquera cartafol con calquera grupo), por esa razón non poden velo. O que si podes facer é “pasarlles”, como ben dis, os arquivos cvs que exportes da aplicación e eles terán que “importalos” no seu usuario, e terán unha copia do grupo (só os datos personais e imaxes, nada máis obviamente: nin cualifacacións, nin seguimento ....). No manual de usuario, e nos vídeos de axuda, ven explicado como facer todo isto. Se o que buscades é compartir o mesmo grupo, a única solución sería crear un usuario común no que entredes todos, pero non sei se sería moi operativo e lóxico. En todo caso, tal como pon no apartado correspondente, debedes ter en conta a lei de proteción de datos e o protocolo da Consellería ó respecto. Dou por sentado que o sabedes.;)

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

31
1
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador