AXUDA E SOPORTE
Dúbida para xerar unha ACS

Ola, son Raquel unha profe de AL. Este ano fixen unha ACS por prográmame e imprimín o documento en pdf co paso final de: Xerar ACS...
non me decatei ata agora que o que imprimín non aparece o adaptado en azul ou o suprimido en vermello e riscado. Tentei facelo de novo e podo ver os cambios sen problema pero ao xerar o documento, non aparecen as adaptacións nel.
Algún paso non o debo estar a facer ben, e necesitaba axuda. Gracias.

Ola, son Raquel unha profe de AL. Este ano fixen unha ACS por prográmame e imprimín o documento en pdf co paso final de: Xerar ACS... non me decatei ata agora que o que imprimín non aparece o adaptado en azul ou o suprimido en vermello e riscado. Tentei facelo de novo e podo ver os cambios sen problema pero ao xerar o documento, non aparecen as adaptacións nel. Algún paso non o debo estar a facer ben, e necesitaba axuda. Gracias.

Ola Raquel.

Antes de nada aclarar que podes xerar o documento (ACS) tantas veces como queiras, vamos que non é que se xere unha vez e desapareza, senón que sempre podes xerar o documento.

Dando por sentado que escolliches o identificador, área e nivel que queres, polo que comentas entendo que queres xerar o modelo con forma de táboa do currículum. Estas escollendoo segundo botón a hora de xeralo?

Se queres empregar outro modelo (ou outros dous botóns) pero que aparezan de cores... estás escollendo a opción correspondente.

5f04a31fa7954

Se continúas cos problemas indícame o identificador, área e nivel (se queres por e-mail), así como que fas “paso a paso” para xeralo, para que poida ver que paso te estás a saltar ou donde está o erro.

Xa me contarás.
Óscar

Ola Raquel. Antes de nada aclarar que podes xerar o documento (ACS) tantas veces como queiras, vamos que non é que se xere unha vez e desapareza, senón que sempre podes xerar o documento. Dando por sentado que escolliches o identificador, área e nivel que queres, polo que comentas entendo que queres xerar o modelo con forma de táboa do currículum. Estas escollendoo segundo botón a hora de xeralo? Se queres empregar outro modelo (ou outros dous botóns) pero que aparezan de cores... estás escollendo a opción correspondente. ![5f04a31fa7954](serve/attachment&path=5f04a31fa7954) Se continúas cos problemas indícame o identificador, área e nivel (se queres por e-mail), así como que fas “paso a paso” para xeralo, para que poida ver que paso te estás a saltar ou donde está o erro. Xa me contarás. Óscar

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

13
1
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador