APLICACIÓN PROGRÁMAME-UDIS
Copiar datos dun cartafol a outro

Boa tarde!
Teño unha dúbida... Quero copiar os datos dun cartafol anterior a outro no que estou traballando agora. É posible facelo sen que me borre os datos que xa teño no actual cartafol ou ao copiar eses datos modificarame todo?
Moitas grazas de antemán!

Boa tarde! Teño unha dúbida... Quero copiar os datos dun cartafol anterior a outro no que estou traballando agora. É posible facelo sen que me borre os datos que xa teño no actual cartafol ou ao copiar eses datos modificarame todo? Moitas grazas de antemán!

Ola

Podes copiar dun cartafol a outro de tres modos, cada un deles actúa dun xeito diferente en relación ós contidos existentes:

• Na lapela “programación e curríclum”: a opción é “copiar a programación completa”, eso implica que se reemplazará o que teña o actual cartafol, tanto o perfil de área (mínimos e porcentaxes de telos), o perfil competencial (estándares prioritarios por proceso e niveis e logro por proceso), así como os trimestres e instrumentos de avaliación da programación. Vamos é unha copia completa que reemplaza todo o que haxa.
  • Na lapela “perfil e área”: a opción é copiar o perfil de área e só reemplazará o perfil indicado, é dicir os mínimos por estándar e a porcentaxe, de tela. Pero sen afectar a nada máis.
  • Na lapela “perfil competencial” : a opción é copiar o perfil competencial, que só reempaza dito perfil (prioritarios por proceso e niveis de logro), pero sen afectar ó resto.

Calqueras destas opcións non afecta, en ningún caso, ás UD-UDIs nin semanas do diario de aula que teña o cartafol actualmente.

De todos modos sempre podes facer “unha copia completa do actual cartafol” nun novo “por se acaso”, e así probar as diferentes opcións. E tamén podes “voltar” a como o tiñas na copia de seguridade que se fai cada madrugada, desde a opción correspondente.

Xa me contarás
Óscar

Ola Podes copiar dun cartafol a outro de tres modos, cada un deles actúa dun xeito diferente en relación ós contidos existentes: - Na lapela “programación e curríclum”: a opción é “copiar a programación completa”, eso implica que se reemplazará o que teña o actual cartafol, tanto o perfil de área (mínimos e porcentaxes de telos), o perfil competencial (estándares prioritarios por proceso e niveis e logro por proceso), así como os trimestres e instrumentos de avaliación da programación. Vamos é unha copia completa que reemplaza todo o que haxa. - Na lapela “perfil e área”: a opción é copiar o perfil de área e só reemplazará o perfil indicado, é dicir os mínimos por estándar e a porcentaxe, de tela. Pero sen afectar a nada máis. - Na lapela “perfil competencial” : a opción é copiar o perfil competencial, que só reempaza dito perfil (prioritarios por proceso e niveis de logro), pero sen afectar ó resto. Calqueras destas opcións non afecta, en ningún caso, ás UD-UDIs nin semanas do diario de aula que teña o cartafol actualmente. De todos modos sempre podes facer “unha copia completa do actual cartafol” nun novo “por se acaso”, e así probar as diferentes opcións. E tamén podes “voltar” a como o tiñas na copia de seguridade que se fai cada madrugada, desde a opción correspondente. Xa me contarás Óscar

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

Perfecto... Moitas grazas! O que precisaba era copiar os mínimos a outro cartafol, así que un problema resolto.

Agora teño outro problema e é que non non me xera as táboas para a programación. Levo intentándoo desde onte pola tarde e non o consigo. Non sei se pode ser un problema da aplicación ou da miña conexión. É a primeira vez que me pasa...

Perfecto... Moitas grazas! O que precisaba era copiar os mínimos a outro cartafol, así que un problema resolto. Agora teño outro problema e é que non non me xera as táboas para a programación. Levo intentándoo desde onte pola tarde e non o consigo. Non sei se pode ser un problema da aplicación ou da miña conexión. É a primeira vez que me pasa...

Estaba colgado un servizo do servidor, ya está solucionado e deberían xerarse sen problema.
Téntao.

Estaba colgado un servizo do servidor, ya está solucionado e deberían xerarse sen problema. Téntao.

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

16
3
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador