AXUDA E SOPORTE
Error al crear una ACS
ACS

Hola. Tenemos un problema a la hora de generar una ACS:

En su elaboración registramos todos los estándares de cada bloque de contenido (si son válidos, adaptados o suprimidos)...

A la hora de generar la ACS se observa que solo aparecen 1 ó 2 bloques...eliminando el resto (ejemplo: si tiene 5 bloques, solo aparecen el 1º, o el 1º y el 5º...pero nunca completa).

Gracias smile

Hola. Tenemos un problema a la hora de generar una ACS: En su elaboración registramos todos los estándares de cada bloque de contenido (si son válidos, adaptados o suprimidos)... A la hora de generar la ACS se observa que solo aparecen 1 ó 2 bloques...eliminando el resto (ejemplo: si tiene 5 bloques, solo aparecen el 1º, o el 1º y el 5º...pero nunca completa). Gracias :)

Hola

¿Puedes indicarme en que etapa, área, nivel te sucede?
Si me indicas también el nombre de usuario y con que identificador te sucede puedo revirarlo.

Quedo a la espera
Óscar

Hola ¿Puedes indicarme en que etapa, área, nivel te sucede? Si me indicas también el nombre de usuario y con que identificador te sucede puedo revirarlo. Quedo a la espera Óscar

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

Ola, A min ocórreme o mesmo! Fixen unha ACS onte de PLE 1º ESO e hoxe unha de XH tamén de 1º ESO (no noso centro traballamos todos os docentes con este recurso), e, ao xerar a ACS de contidos, estándares e criterios, só carga dende o bloque 3. En cambio, se xenero a ACS só de estándares, sí que inclúe todos os bloques. Como podo arranxalo?
O meu usuario é VERONICA, e son dúas ACS que responden ao identificador ALCS, compartidas conmigo (PLE e XH 1º ESO).

Se fago algo mal, podes indicarmo? Quero xerar máis ACS neste mes!
Grazas.

Ola, A min ocórreme o mesmo! Fixen unha ACS onte de PLE 1º ESO e hoxe unha de XH tamén de 1º ESO (no noso centro traballamos todos os docentes con este recurso), e, ao xerar a ACS de contidos, estándares e criterios, só carga dende o bloque 3. En cambio, se xenero a ACS só de estándares, sí que inclúe todos os bloques. Como podo arranxalo? O meu usuario é VERONICA, e son dúas ACS que responden ao identificador ALCS, compartidas conmigo (PLE e XH 1º ESO). Se fago algo mal, podes indicarmo? Quero xerar máis ACS neste mes! Grazas.

Hola

Había un error con los bloques de contenidos en el currículum tanto de XH como de PLE en la ESO.

Esos currículums fueron introducidos por compañeros/as que lo necesitaban en su momento, y quedaron son meter todos los bloques, y obviamente esos currículums no los revisé smile

En resto de pates de la aplicación da igual, pero en las ACS da ese error que os sucedía.

Ahora debería funcionar sin problema.

Si os aparece el mismo error en otra materia no dudeis en avisar.

Gracias

Hola Había un error con los bloques de contenidos en el currículum tanto de XH como de PLE en la ESO. Esos currículums fueron introducidos por compañeros/as que lo necesitaban en su momento, y quedaron son meter todos los bloques, y obviamente esos currículums no los revisé ;) En resto de pates de la aplicación da igual, pero en las ACS da ese error que os sucedía. Ahora debería funcionar sin problema. Si os aparece el mismo error en otra materia no dudeis en avisar. Gracias

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

Boa tarde,

A min en Bioloxía e Xeoloxía de primeiro de ESO tamén me sucede o que din os compañeiros arriba. Cando quero sacar a ACS completa só me sae un dos bloques e, en cambio, cando saco só a de estándares sí me saen todos.

Gustaríame saber como reparalo. Moitas grazas smile

Boa tarde, A min en Bioloxía e Xeoloxía de primeiro de ESO tamén me sucede o que din os compañeiros arriba. Cando quero sacar a ACS completa só me sae un dos bloques e, en cambio, cando saco só a de estándares sí me saen todos. Gustaríame saber como reparalo. Moitas grazas :)

Grazas! Comprobei, e os de Xeografía e Historia, e PLE 1º ESO, correctísimos!!!

Grazas! Comprobei, e os de Xeografía e Historia, e PLE 1º ESO, correctísimos!!!

Boa tarde,
Acabo de ter o mesmo problema que o compañeiro. En Bioloxía e Xeoloxía de 1ºESO tampouco xera a táboa completa, só a correspondente o bloque 5.
Gracias e un saúdo.

Boa tarde, Acabo de ter o mesmo problema que o compañeiro. En Bioloxía e Xeoloxía de 1ºESO tampouco xera a táboa completa, só a correspondente o bloque 5. Gracias e un saúdo.

Ola Magdalena e Ánxela

Sucedía exactamente o mesmo problema que indicaba nos mensaxes anteriores, os bloques de contidos non estaban ben asignados. Xa está correxido e debería xerarse sen problema.

Saúdos
Óscar

Ola Magdalena e Ánxela Sucedía exactamente o mesmo problema que indicaba nos mensaxes anteriores, os bloques de contidos non estaban ben asignados. Xa está correxido e debería xerarse sen problema. Saúdos Óscar

editado Oct 31 ás 3:59 pm

Hola. Me pasa lo mismo pero en XeH de 2ºESO, no me salen todos los bloques a la hora de generar la AC. Graciñas.

Hola. Me pasa lo mismo pero en XeH de 2ºESO, no me salen todos los bloques a la hora de generar la AC. Graciñas.

Hola.

Mesmo problema e mesma solución. Xa deberías poder xeralo sen problema.

Hola. Mesmo problema e mesma solución. Xa deberías poder xeralo sen problema.

Ola!

A min tamén me acontece o mesmo ao xerar unha ACS para Lingua galega en 2ESO (só me saen os bloques 1 e 2).

Podedes axudarme?

Obrigada,

Ola! A min tamén me acontece o mesmo ao xerar unha ACS para Lingua galega en 2ESO (só me saen os bloques 1 e 2). Podedes axudarme? Obrigada,
editado Nov 11 ás 3:35 pm

Xa está solucionado, grazas por avisar smile

Xa está solucionado, grazas por avisar ;)

Ola, Óscar. Ocorre o mesmo con Lingua Galega de 1º ESO. Grazas infinitas por adiantado!

Ola, Óscar. Ocorre o mesmo con Lingua Galega de 1º ESO. Grazas infinitas por adiantado!

Acabo de comprobalo en LG de 1º de ESO si aparecen todos correctamente.

Acabo de comprobalo en LG de 1º de ESO si aparecen todos correctamente.

196
16
8
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador