OUTRAS APLICACIÓNS E SERVICIOS
Problemas en XERAR ANECDOTARIO e control de faltas [solucionado]

Ola Óscar, teño un problema para xerar o anecdotario:

Advertencia : copy (): El primer argumento para copiar () no puede ser un directorio en /home/recursos/public_html/software/online/anecdotario_simple/xerar.php en la línea 148 FPDF error: archivo de imagen no tiene una extensión y no era el tipo especifique: tmp /

Un saudiños de venres...

Ola Óscar, teño un problema para xerar o anecdotario: Advertencia : copy (): El primer argumento para copiar () no puede ser un directorio en /home/recursos/public_html/software/online/anecdotario_simple/xerar.php en la línea 148 FPDF error: archivo de imagen no tiene una extensión y no era el tipo especifique: tmp / Un saudiños de venres...

Efectivamente había un erro, este que comentas, que se producía cando na lista de alumnos non estaba a foto metida e "tentaba buscala para REPLACEala", xa está solucionado e agora xérase, no caso de non ter foto asignada con espazo en branco.

Comproba que vaia ben agora.

Grazas por avisar

Efectivamente había un erro, este que comentas, que se producía cando na lista de alumnos non estaba a foto metida e "tentaba buscala para REPLACEala", xa está solucionado e agora xérase, no caso de non ter foto asignada con espazo en branco. Comproba que vaia ben agora. Grazas por avisar

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

Ola Óscar!! Que pouco se parece esta túa casa coa que coñecín eu. Teó que poñerme ao día.
Aproveito o fío desta cuestión, porque teño unproblema similar. Á hora de xerar o anecdotario de infantil ou o caderno de mestre aparece esta mensaxe:

Fatal error: Allowed memory size of 545259520 bytes exhausted (tried to allocate 72 bytes) in /home/recursos/public_html/software/online/axenda/festivos_galicia_creado.php on line 1438

É algo que fago mal? poderías guiarme?

moi,moi agredecida
SAUDIÑOS E SAUDIÑA

Ola Óscar!! Que pouco se parece esta túa casa coa que coñecín eu. Teó que poñerme ao día. Aproveito o fío desta cuestión, porque teño unproblema similar. Á hora de xerar o anecdotario de infantil ou o caderno de mestre aparece esta mensaxe: Fatal error: Allowed memory size of 545259520 bytes exhausted (tried to allocate 72 bytes) in /home/recursos/public_html/software/online/axenda/festivos_galicia_creado.php on line 1438 É algo que fago mal? poderías guiarme? moi,moi agredecida SAUDIÑOS E SAUDIÑA

Ola! Pois eu teño o mesmo problema, pero ponme (tried to allocate 32 bytes) e non (tried to allocate 72 bytes)

Ola! Pois eu teño o mesmo problema, pero ponme (tried to allocate 32 bytes) e non (tried to allocate 72 bytes)

Saúdos ós dous

Si. “a casa” tivo algunha que outra reforma nestes anos, pero todo segue estando onde estaba pero “mellorado"

Efectivamente había un erro no servidor (cosas de non probarlo con tanto alumno por grupo smile ), pero xa está solucionado e deberían xerarse sen problema.

Non se detectara o erro ata agora porque a meirande parte dos usuarios usan a aplicación para o smartphone/tablet (eu entre eles), en google play e na app store, ou ben eran grupos de alumnos máis reducidos (onde tamén me atopo nas probas que fago periódicamente hehe)

O dito, que está solucionado, se continúan os problemas ou atopades outros diferentes non dubidedes en comentalo aquí.

Saúdos e grazas por avisar
Óscar

Saúdos ós dous Si. “a casa” tivo algunha que outra reforma nestes anos, pero todo segue estando onde estaba pero “mellorado" Efectivamente había un erro no servidor (cosas de non probarlo con tanto alumno por grupo (wasntme) ), pero xa está solucionado e deberían xerarse sen problema. Non se detectara o erro ata agora porque a meirande parte dos usuarios usan a aplicación para o smartphone/tablet (eu entre eles), en google play e na app store, ou ben eran grupos de alumnos máis reducidos (onde tamén me atopo nas probas que fago periódicamente hehe) O dito, que está solucionado, se continúan os problemas ou atopades outros diferentes non dubidedes en comentalo aquí. Saúdos e grazas por avisar Óscar

Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com

editado Sep 3 ás 4:05 am

Agora vai perfectamente. Moitísimas grazas.

Agora vai perfectamente. Moitísimas grazas.

410
5
3
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador