Saúdos ós dous
Si. “a casa” tivo algunha que outra reforma nestes anos, pero todo segue estando onde estaba pero “mellorado"
Efectivamente había un erro no servidor (cosas de non probarlo con tanto alumno por grupo
), pero xa está solucionado e deberían xerarse sen problema.
Non se detectara o erro ata agora porque a meirande parte dos usuarios usan a aplicación para o smartphone/tablet (eu entre eles), en google play e na app store, ou ben eran grupos de alumnos máis reducidos (onde tamén me atopo nas probas que fago periódicamente hehe)
O dito, que está solucionado, se continúan os problemas ou atopades outros diferentes non dubidedes en comentalo aquí.
Saúdos e grazas por avisar
Óscar
Saúdos ós dous
Si. “a casa” tivo algunha que outra reforma nestes anos, pero todo segue estando onde estaba pero “mellorado"
Efectivamente había un erro no servidor (cosas de non probarlo con tanto alumno por grupo (wasntme) ), pero xa está solucionado e deberían xerarse sen problema.
Non se detectara o erro ata agora porque a meirande parte dos usuarios usan a aplicación para o smartphone/tablet (eu entre eles), en google play e na app store, ou ben eran grupos de alumnos máis reducidos (onde tamén me atopo nas probas que fago periódicamente hehe)
O dito, que está solucionado, se continúan os problemas ou atopades outros diferentes non dubidedes en comentalo aquí.
Saúdos e grazas por avisar
Óscar
Óscar Abilleira Muñiz - Creador de recursoseducativos.net e PROGRÁMAME | oscarabilleira.com
editado Sep 3 '19 ás 4:05 am