Foro de axuda das aplicacións e web
Facer adaptación curricular

Boas!
Son profesora de relixión católica e preciso facer unha adaptación curricular para un alumno de 1º de primaria, pero nas pestañas onde aparecen as áreas non aparece a de relixión católica.
Cómo teño que facer?.
Raqueleira

Boas! Son profesora de relixión católica e preciso facer unha adaptación curricular para un alumno de 1º de primaria, pero nas pestañas onde aparecen as áreas non aparece a de relixión católica. Cómo teño que facer?. Raqueleira

Ola

O currículum das diferentes Relixións en tódalas etapas, ó igual ó de tódalas materias da ESO, non está a ser introducido por usuarios que as van precisando. Eu únicamente manteño as áreas do currículum de Infantil e primaria, publicadas pola Consellería de Educación.

Ó igual que nos casos que antes citaba, os propios usuarios que as van precisando son queres introducen o currículum para poder ser usados polos demais.

Nese casos tes dúas opcións:
a) Agardar a que alguén o introduza.
b) Introducilo ti mesmo e xa quedaría para que poidan usalo os demais.

No caso de que esteas interesado/a na segunda opción aquí tes o manual de usuario, para a xestión do currículum:
https://www.recursoseducativos.net/Help-Desk/article/anexo-i-xestion-do-curriculo-lomloe-introducir-e-editar-areas-eou-ambitos#menu

Saúdos
Óscar

Ola O currículum das diferentes Relixións en tódalas etapas, ó igual ó de tódalas materias da ESO, non está a ser introducido por usuarios que as van precisando. Eu únicamente manteño as áreas do currículum de Infantil e primaria, publicadas pola Consellería de Educación. Ó igual que nos casos que antes citaba, os propios usuarios que as van precisando son queres introducen o currículum para poder ser usados polos demais. Nese casos tes dúas opcións: a) Agardar a que alguén o introduza. b) Introducilo ti mesmo e xa quedaría para que poidan usalo os demais. No caso de que esteas interesado/a na segunda opción aquí tes o manual de usuario, para a xestión do currículum: https://www.recursoseducativos.net/Help-Desk/article/anexo-i-xestion-do-curriculo-lomloe-introducir-e-editar-areas-eou-ambitos#menu Saúdos Óscar
41
1
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador