Foro de axuda das aplicacións e web
DESAPARICIÓN DOS OBXECTIVOS ADAPTADOS AO XERAR UNHA ACS [solucionado]

Boa noite,
Hoxe descarguei as ACS que tiña elaboradas e ao abrilas decateime de que o apartado de obxectivos só ven con siglas. Ao final volve a aparecer o apartado de obxectivos de área, pero no apartado no que o currículo debe vir adaptado, aparece en branco e co seguinte escrito:[obxectivos_adaptados]
Non teño claro se o erro é meu, pero ocorre en todas as ACS que descarguei.
Graciñas e un saúdo.

Boa noite, Hoxe descarguei as ACS que tiña elaboradas e ao abrilas decateime de que o apartado de obxectivos só ven con siglas. Ao final volve a aparecer o apartado de obxectivos de área, pero no apartado no que o currículo debe vir adaptado, aparece en branco e co seguinte escrito:[obxectivos_adaptados] Non teño claro se o erro é meu, pero ocorre en todas as ACS que descarguei. Graciñas e un saúdo.
editado Nov 17 '22 ás 10:42 pm

Boas

Había un erro, xa solucionado, tenta xeralo novamente.

Únicamente se engadiu unha nova columna á dereita coa relación do obxectivo asociado ao criterio, cos descritores do perfil de saída.

Polo demáis ten que se exactamente igual que antes.

Saúdos
Óscar

Boas Había un erro, xa solucionado, tenta xeralo novamente. Únicamente se engadiu unha nova columna á dereita coa relación do obxectivo asociado ao criterio, cos descritores do perfil de saída. Polo demáis ten que se exactamente igual que antes. Saúdos Óscar
26
1
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador