Foro de axuda das aplicacións e web
URXENTE: ACS non modifica os obxectivos
ACS

Boas:
por que despois de modificar os criterios e so contidos non aparecen xa modificados abaixo os obxectivos?
Ata onte fíxomo en todas as áreas. Agora non sei se é porque estou facendo algo mal ou porque a aplicación non o fai en todas as áreas.

Boas: por que despois de modificar os criterios e so contidos non aparecen xa modificados abaixo os obxectivos? Ata onte fíxomo en todas as áreas. Agora non sei se é porque estou facendo algo mal ou porque a aplicación non o fai en todas as áreas.

Ola.. estás na LOMLOE?, na versión LOMLOE si que se modifican os obxectivos nas ACS, porque son por nivel.

Na versión LOMCE, como os obxectivos eran de etapa, non se modificaban nas ACS.

Se verificas que estás na versión LOMLOE, e non aparecen os obxectivos, indícame a área e nivel onde che sucede.

Ola.. estás na LOMLOE?, na versión LOMLOE si que se modifican os obxectivos nas ACS, porque son por nivel. Na versión LOMCE, como os obxectivos eran de etapa, non se modificaban nas ACS. Se verificas que estás na versión LOMLOE, e non aparecen os obxectivos, indícame a área e nivel onde che sucede.

Moitas grazas pola premura en contestar:
Estou en LOM-LOE (porque como xa puxen noutra pregunta na LOE non atopei a pestaña para facer AC).

As áreas nas que non modifica os obxectivos son:
1º de Primaria: LCL, LE, LGL, MAT e PC.

Se necesitas alguén que che axude a meter datos. Avísame sen problema.
O meu correo é mariajacastro@edu.xunta.gal

Moitas grazas pola premura en contestar: Estou en LOM-LOE (porque como xa puxen noutra pregunta na LOE non atopei a pestaña para facer AC). As áreas nas que non modifica os obxectivos son: **1º de Primaria**: LCL, LE, LGL, MAT e PC. Se necesitas alguén que che axude a meter datos. Avísame sen problema. O meu correo é mariajacastro@edu.xunta.gal

Boas

Acabo de revisar e si aparecen os obxectivos, podes acceder a eles editando calquera bloque, posto que saen en todos, debaixo dos criterios e contidos:

63862abf3a5bd
63862ac007f19

Na versión LOMCE tamén aparece a opción de ACS, na pestaña programación e currículum.

Manual de axuda para a LOMCE:
https://www.recursoseducativos.net/Help-Desk/article/category/programame-udis-version-lomloe-aplicacion-web

Manual de axuda para o LOMLOE:
https://www.recursoseducativos.net/Help-Desk/article/category/programame-udis-version-lomce-aplicacion-web

Boas Acabo de revisar e si aparecen os obxectivos, podes acceder a eles editando calquera bloque, posto que saen en todos, debaixo dos criterios e contidos: ![63862abf3a5bd](serve/attachment&path=63862abf3a5bd) ![63862ac007f19](serve/attachment&path=63862ac007f19) Na versión LOMCE tamén aparece a opción de ACS, na pestaña programación e currículum. Manual de axuda para a LOMCE: https://www.recursoseducativos.net/Help-Desk/article/category/programame-udis-version-lomloe-aplicacion-web Manual de axuda para o LOMLOE: https://www.recursoseducativos.net/Help-Desk/article/category/programame-udis-version-lomce-aplicacion-web
editado Nov 29 '22 ás 4:56 pm

Aiii!!
Sinto seguir molestándote pero xa non sei facer nada sen a aplicación.
Verás o meu problema é que en CN ou CS de 1º Prim despois de modificar os criterios e contidos xa apararecen abaixo modificados os obxectivos mentres que nas áreas que che comentaba aínda que modifiques os criterios e os contidos continúa apararecendo a opción ESCOLLE nos obxectivos polo que non aparecen modificados en relación aos criterios e contidos anteriormente modificados.

Respecto á AC LOMCE (eu son orientadora) é dunha nena que está en 3º pero ten un nivel de Infantil debido ás súas casuísticas polo que a AC teño que facerlla no currículo de 6º de Ed. Infantil.
A AC de Infantil xa a fago hoxe pola lexislación anterior nas táboas do ano pasado. Non perdas tempo con isto porque son casos moi excepcionais.
Un saúdo e un millón de gracias.

Aiii!! Sinto seguir molestándote pero xa non sei facer nada sen a aplicación. Verás o meu problema é que en CN ou CS de 1º Prim despois de modificar os criterios e contidos xa apararecen abaixo modificados os obxectivos mentres que nas áreas que che comentaba aínda que modifiques os criterios e os contidos continúa apararecendo a opción ESCOLLE nos obxectivos polo que non aparecen modificados en relación aos criterios e contidos anteriormente modificados. Respecto á AC LOMCE (eu son orientadora) é dunha nena que está en 3º pero ten un nivel de Infantil debido ás súas casuísticas polo que a AC teño que facerlla no currículo de 6º de Ed. Infantil. A AC de Infantil xa a fago hoxe pola lexislación anterior nas táboas do ano pasado. Non perdas tempo con isto porque son casos moi excepcionais. Un saúdo e un millón de gracias.

despois de modificar os criterios e contidos xa apararecen abaixo modificados os obxectivos

Ola, os obxectivos só aparecen modificados se os modificaches ti, non por modificar os criterios ou contidos.

Eso si cando modificas os obxectivos nun bloque xa valen para todos os bloques, porque son os mesmos.

Respecto á AC LOMCE (eu son orientadora) é dunha nena que está en 3º pero ten un nivel de Infantil debido ás súas casuísticas polo que a AC teño que facerlla no currículo de 6º de Ed. Infantil.

Como ben sabes as ACS fanse a partir do currículum deferencia, vamos que tes que partir do de terceiro, e non facelo a partir do de infantil, por iso non pode facerse na aplicación. Outra cousa é que ao adaptar o de referencia poidas copiar aspectos dos de infantil, pero terías que facelo desde primaria en 3º, na aplicación.

> despois de modificar os criterios e contidos xa apararecen abaixo modificados os obxectivos Ola, os obxectivos só aparecen modificados se os modificaches ti, non por modificar os criterios ou contidos. Eso si cando modificas os obxectivos nun bloque xa valen para todos os bloques, porque son os mesmos. > Respecto á AC LOMCE (eu son orientadora) é dunha nena que está en 3º pero ten un nivel de Infantil debido ás súas casuísticas polo que a AC teño que facerlla no currículo de 6º de Ed. Infantil. Como ben sabes as ACS fanse a partir do currículum deferencia, vamos que tes que partir do de terceiro, e non facelo a partir do de infantil, por iso non pode facerse na aplicación. Outra cousa é que ao adaptar o de referencia poidas copiar aspectos dos de infantil, pero terías que facelo desde primaria en 3º, na aplicación.
36
5
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador