Foro de axuda das aplicacións e web
[SOLUCIONADO] Erro na elaboración Udis

Boas tardes, levo xa dende o mes pasado que non podo elaborar UDIS, sempre aparece a mensaxe de "Erro de conexión, pulsa novamente na lapela para crear o contido". Teño conexión pois podo acceder nese intre a outras páxinas web, non entendo. Imaxino erro no meu usuario.

Grazas pola atención.

Esperanza.

Boas tardes, levo xa dende o mes pasado que non podo elaborar UDIS, sempre aparece a mensaxe de "Erro de conexión, pulsa novamente na lapela para crear o contido". Teño conexión pois podo acceder nese intre a outras páxinas web, non entendo. Imaxino erro no meu usuario. Grazas pola atención. Esperanza.
editado Jan 16 '23 ás 10:07 am

Boas podes indicarme en que versión che sucede LOMCE ou LOMLOE?
Dime tamén o cartafol e un exemplo de UDI na que che saia o erro para revisar que está a suceder.

Quedo á espera.

Boas podes indicarme en que versión che sucede LOMCE ou LOMLOE? Dime tamén o cartafol e un exemplo de UDI na que che saia o erro para revisar que está a suceder. Quedo á espera.

Acabo de probar e todo funciona correctamente, agora estame deixando editar.
Non sei que puido pasar pois son usuaria dende fai anos e non era algo novo para min.

En fin, mellor así, todo arranxado e a seguir co traballo.

Mil grazas pola atención e un saúdo.

Esperanza.

Acabo de probar e todo funciona correctamente, agora estame deixando editar. Non sei que puido pasar pois son usuaria dende fai anos e non era algo novo para min. En fin, mellor así, todo arranxado e a seguir co traballo. Mil grazas pola atención e un saúdo. Esperanza.

Perfecto, puido tratarse de erro de conexión en concreto.
Mellor así

Perfecto, puido tratarse de erro de conexión en concreto. Mellor así
25
3
2
vista previa
introducir alomenos 10 caracteres
ADVERTENCIA: Mencionaches %MENTIONS%, pero non poden ver esta mensaxe e non se se notificará
Gardando...
Gardado
Con elexido desmarcar temas amosar temas elexidos
Tódolas mensaxes deste tema serán borrado ?
Borrador pendente ... Fai click para reanudar a edición
Descartar borrador